ALGEMENE VOORWAARDEN

Gewoon.

Voor iedereen die houdt van Gewoon en duidelijk, hebben we onze algemene voorwaarden in gewone taal opgeschreven. Vinden we zelf ook gewoon makkelijk.                           

Of zit je liever te wachten op zware en ingewikkelde juridische teksten? Geen probleem. Er zijn ook algemene voorwaarden voor ons opgesteld, maar dan ingewikkeld.

DEFINITIES

Artikel 1.

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om de oren te slaan met definities. Maar wel leuk.

  1. Klant. Baas en Vriend.
  2. Service. Bovenverwachting goed.
  3. Veiligheid. Onze specialiteit.
  4. Eigenwijs. Gewoon een beetje anders.

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER

Artikel 2.

Wij zijn GewoonVeilig

  1. Wij zijn echt gewoon.
  2. Je kunt ons zo bereiken:

    Gewoon bellen: 085-303 71 61
    Gewoon mailen: info@gewoonveilig.nl
    Gewoon langskomen: Hendersonplaats 1 - 3068 JM Rotterdam

    Gewoon een brief schrijven: Hendersonplaats 1 - 3068 JM Rotterdam

    Gewoon een vriend worden: Facebook.com/gewoonveilig

  3. We zijn 5 dagen per week telefonisch bereikbaar:

    Maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17:00 uur

  4. Kom je langs? Gezellig! Bekijk wel even onze openingstijden:
    • Hendersonplaats 1 - 3068 JM - Rotterdam

  5. En als je van verplichte lange nummers houdt:

    Dit is ons KvK-nummer: 58489487
    Dit is ons BTW-identificatienummer: NL853061786B01

TOEPASSELIJKHEID

Artikel 3.
  1. Wij hebben ons best gedaan deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo nodig.

  2. Soms bieden wij andere voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Maar zie ook punt 3.

  3. Wij zijn ook mensen, we doen gewoon en zijn totaal niet moeilijk. Je bent toch een vriend?

HET AANBOD

Artikel 4.

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Gewoon afgesproken. Staat er een foutje op een productpagina? Dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te voren had kunnen weten natuurlijk. Denk bijvoorbeeld aan een compleet camerasysteem dat te koop staat voor € 5,00. Dat is gewoon niet mogelijk ;-)

DE OVEREENKOMST

Artikel 5.
  1. Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken onze medewerkers iedere dag hard voor.

  2. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.

  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website. Het is natuurlijk wel handig dat je de (digitale) bon goed bewaart.

HERROEPINGSRECHT

Artikel 6.
  1. Heb je het product één keer uitgetest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen een aantal dagen terug.

  2. "Gewoon" accepteren we ook als reden.

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD

Artikel 7.

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt. De medewerkers van Gewoon Veilig bepalen hoeveel je ervoor terug krijgt. Hier kan niet over worden gediscussieerd. 

VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING

Artikel 8.

Wij moeten ook kosten maken bij een verzending. Dus de klant ook wanneer hij/zij dit product terug wilt sturen. Klinkt hard, maar is eigenlijk wel en beetje logisch toch?

VERPLICHTINGEN VAN GEWOONVEILIG BIJ HERROEPING

Artikel 9.

Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

  • We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;
  • We sturen je een nieuw product (na ontvangst oud product) of je ontvangt je betaling binnen een aantal dagen terug.

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT

Artikel 10.

Je begrijpt vast dat je de volgende producten niet kunt terugsturen:

  • Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. Of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
  • Ingewisselde of ingevulde cadeaubonnen/vouchers of kortingsbonnen.
  • Correct uitgevoerde diensten, zoals installatiekosten, ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie en kosten voor bijzondere verzendopties zoals spoed.

DE PRIJS

Artikel 11.
  1. Zie artikel 4.
  2. We doen ons best de goedkoopste te zijn binnen Nederland. Elders hetzelfde product goedkoper en niet in de aanbieding? Laat het ons weten, hier komen we wel uit. Daar zijn we vrienden voor.
  3. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  4. "Gewone" verzending kost altijd 6,95 euro.
  5. Kies je voor "Spoed", dan komt er 14,95 euro verzendkosten.
  6. Bij bestellingen boven de 75,00 euro worden er geen verzendkosten gerekend.

CONFORMITEIT EN GARANTIE

Artikel 12.
  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt gewoon recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

LEVERING EN UITVOERING

Artikel 13.
  1. Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Dat staat gewoon op nummer één bij ons.
  2. Als je voor 13:00u uur iets bij ons bestelt, doen wij ons best het diezelfde dag de deur uit te doen. Tenzij we iets anders met je hebben afgesproken. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
  4. Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

BETALING

Artikel 14.
  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

KLACHTENREGELING

Artikel 15.
    1. Heb je een klacht? Dat is nooit leuk.
    2. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  1. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  2. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
  3. Je kunt een klacht over onze producten beter bij ons neerleggen i.p.v. op social media. Social media helpt je niet, wij wel.

GESCHILLEN

Artikel 16.

Komen we er echt niet uit? Dat lijkt ons sterk, maar het kan altijd gebeuren. Dat vinden we dan ook echt jammer. Maar we hebben er te allen tijde respect voor.

AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN

Artikel 17.

Dit was het dan, onze algemene voorwaarden. Gewoon lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »