RETOURNEREN EN RUILEN

Service van GewoonVeilig.

Retourneren:

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat iets defect is of raakt. In dat geval kan het product naar ons teruggestuurd worden als het binnen de garantieperiode valt. Wij vragen u om een duidelijke omschrijving bij te voegen. Waarom wordt het retour gestuurd? Plaats het begeleidend schrijven bij de verzending. Zet uw ordernummer op de verpakking. Het terugsturen gebeurt op eigen kosten. 

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, Gewoon omdat dat hoort.

Alle beloftes op een rijtje.

  • 'Gewoon' accepteren we ook als reden.
  • 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Product ruilen? Na ontvangst sturen we dezelfde dag je nieuwe product.
  • Geld terug? Binnen een aantal dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Is je product kapot na 14 dagen? Je hebt minimaal 1 jaar garantie op de meeste producten. 

Zo stuur je een product terug:

  • Klik hier op de link: RETOUR . Wanneer je op de link hebt geklikt. Kom je op de retour pagina terecht.
  • Klik vervolgens op “Start retourproces”.
  • Vervolgens kom je aan bij stap 1. Hier vul je postcode en de track&trace code in. Deze heb je ontvangen na het bestellen van jouw product. Hierna klik je op “Volgende: Details retouren."
  • Nu kom je terecht bij Stap 2. "Details retouren". Hier zie je, jouw contactgegevens. Het enige wat je hier nog moet invullen is de reden van retouren. Hierna klik je op “Volgende: Kies afleverpunt.”
  • Je gaat nu één afleverpunt kiezen aan de hand van jouw postcode. Wanneer je het afleverpunt bij jouw in de buurt hebt gekozen, klik je op “selecteer”.
  • Bij stap 4 controleer je de gegevens, wanneer deze kloppen klik je op “Ja, de bovenstaande informatie is correct.”. Vervolgens klik je op “Volgende: print retourlabel." 
  • Bij de laatste stap print je, jouw retourlabel uit. Heb je geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan over.
  • Voor het verzenden gebruik je de doos om het product in te pakken. Een andere doos mag uiteraard ook. Kan zijn dat je uit je enthousiasme de doos kapot hebt gemaakt.
  • Breng jouw pakket naar het door jouw uitgekozen afleverpunt.
  • Bij het afleverpunt ontvang je een track & trace code waarmee je je geretourneerde product(en) kunt volgen. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

Geld terug

Als je product in originele staat, met verpakking en compleet bij ons binnenkomt, storten we het volledige aankoopbedrag terug op je rekening. We doen er alles aan om het binnen een aantal werkdagen na ontvangst terug te storten. Soms lukt dit niet. Maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt.

Herroepingsrecht:
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
 
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
De verzendkosten van het retour komen voor uw eigen rekening.
 
Indien u een bedrag betaald heeft, zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. Mocht u wensen dat dit sneller nodig is, laat dat dan even weten.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »